Wij doen het niet meer, ga het zelf maar doen

Een 12-weeks Bij- en Omscholingstraject PR en Marketing
Author ContiNews
Date 15 April 2022
Categorie Presseberichte
Tekening2
Date 15 April 2022
Categorie Presseberichte

Wil jij één of meerdere mensen in jouw organisatie bij en / of omscholen in PR en Marketing? Goed idee! Waarom? Meer info? Klik hier.  

  • Jouw doelgroep verwacht eigenlijk dat jouw organisatie praktisch dagelijks zichtbaar is. Dat vraagt veel aandacht van mensen binnen de organisatie.
  • Mensen in jouw organisatie weten exact wat er speelt.
  • Meer dan ooit is effectieve benadering van de doelgroep essentieel voor succes.
  • Bij- en omscholen is voor organisaties nu vaak een basisbehoefte.
  • Het is een praktisch programma met gegarandeerd effect.
  • Na de 12 weken kunnen de deelnemers zelfstandig resultaten bereiken met PR en Marketing.
  • PR en Marketing gaat meer leven in jouw organisatie.
  • PR en marketing worden meetbaar in jouw organisatie.
  • Je kunt mensen een nieuwe rol bieden in jouw organisatie.

Ja, ik ben geïnteresseerd! Bel mij terug.  

12- weeks programma:

  1. Gewenste identiteit en kernwaarden
  2. Positionering en propositie
  3. Product- /doelgroepcombinaties
  4. Doelgroep- /middelenmatrix
  5. Huisstijldragers
  6. De octopus
  7. Planning
  8. Conversiepagina’s
  9. Focus
  10. Meten van resultaten
  11. Budget
  12. Wrap up & presentatie

Download de leaflet.    

23-05-2024 Der vorläufige Koalitionsvertrag wurde letzte Woche veröffentlicht. Zu den markanten Plänen gehört die Abschaffung der Einspeisevergütung ab dem 1. Januar 2027. Diese Maßnahme hat die Solarbranche erheblich in Bewegung gebracht. Continews ist für seinen proaktiven Ansatz bekannt und arbeitet gerne mit Kunden zusammen, um auf aktuelle Ereignisse zu reagieren.
09-04-2024 Jedes Jahr wählt Continews eine Wohltätigkeitsorganisation aus, die 12 Monate lang unentgeltlich arbeitet. Eine Spende in Form eines Abonnements, über das monatlich proaktiv in den Medien berichtet wird. Letztes Jahr fiel die Wahl auf die Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Nord-Holland ist eine niederländische Versicherungsgesellschaft, die als Genossenschaft arbeitet. Sie ist in zwölf Geschäften unter anderem in Nord-Holland, dem Grünen Herzen und Zwolle vertreten. Seit 1794 trägt Univé Nord-Holland dazu bei, Risiken vorzubeugen, Folgen zu begrenzen und das wirklich Notwendige zu versichern. Karin Groot von Univé Nord-Holland spricht über ihre Arbeitsweise und die Zusammenarbeit mit Continews.
Previous
Next
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media